X
ساعت طرح 2014 اهنگی!!

دانلود آهنگ جدید » سرگرمی » ميوه ميخورم تا خوش اخلاق شوم تا ديگرون ازم رنجند

تبلیغات برتر

ميوه ميخورم تا خوش اخلاق شوم تا ديگرون ازم رنجند 421

0
کمبود ویتامین D منجر به بروز مشکلات بسیاری برای سلامتی از جمله افسردگی، پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی و سرطان خواهد شد.
خوردنی‌هایی که شما را خوش‌اخلاق می‌کند
برخی غذاها هستند که مصرف آن‌ها موجب تقویت خلق و روحیه می‌شوند که در این‌ بخش به توضیح ۶ مورد از آن‌ها پرداخته‌ایم







ساردین

مطالعات نشان داده افرادی که بدنشان دچار کمبود امگا ۳ است بیشتر از دیگر افراد، مبتلا به ضعف روحیه هستند. 
اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در ماهی‌های چرب مانند سالمون و ساردین، بخش وسیعی از بافت مغز را تشکیل می‌دهند.
حدود ۶۰ درصد از وزن خشک مغز را چربی تشکیل می‌دهد که حدود ۳۰ درصد از آن به شکل امگا ۳ می‌باشد.
داشتن یک رژیم سرشار از امگا ۳ کمک موثری به سلامت مغز خواهد کرد و با حفظ انعطاف سلول‌های مغز موجب تقویت و بهبود روحیه می‌شود و به این ترتیب پیام‌رسان‌های شیمیایی مغزی - انتقال دهنده‌های عصبی - می‌توانند به طور موثرتری کار کنند.

موز

موز حاوی اسید آمینه مهم و ضروری تریپتوفان و نیز ویتامین A ، B۶ ، فیبر، پتاسیم، فسفر، آهن و کربوهیدرات‌ است.
کربوهیدرات‌های تقویت‌ کننده روحیه به جذب تریپتوفان در مغز کمک می‌کنند و ویتامین B۶ به تبدیل تریپتوفان به هورمون سرتونین که موجب بهبود اخلاق می‌شود کمک می‌کند که این مورد به تقویت خلق و خو و نیز داشتن خوابی راحت کمک به سزایی می‌کند.
از آن‌ جا که تریپتوفان قادر به افزایش مقدار سرتونین در بدن می‌شود در درمان بیماری‌های مختلفی مانند بی‌خوابی، افسردگی و حتی هیجانات ناشی از خشم نیز موثر است.
موزها به خاطر این که دارای پتاسیم هستند مصرف آن‌ها به عنوان یک میان وعده سالم برای افرادی که دچار استرس‌هاس شدید و یا خستگی شده‌اند مفید می‌باشد.

اسفناج

اگر بدن به کمبود ویتامین B مبتلا شود، منجر به ضعف روحیه و بداخلاقی فرد می‌شود چرا که وجود مقدار پایین ویتامین B در بدن می‌تواند در واقع مانع تولید سرتونین شود.
با خوردن سبزی‌جات برگی مانند اسفناج و بروکلی به افزایش سطح ویتامین B در بدن خود کمک کنید.

آب

بدن برای وظایف و عملکردهای منظم خود نیاز ضروری به آب دارد. که در این خصوص نه تنها تک تک اعضای بدن با کمبود آب دچار نقص می‌شوند بلکه روی توانایی تمرکز مغز نیز تاثیر به سزایی خواهد گذاشت و موجب تضعیف آن خواهد شد.

ماست

کمبود ویتامین D منجر به بروز مشکلات بسیاری برای سلامتی از جمله افسردگی، پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی و سرطان خواهد شد.
بهترین منبع ویتامین D نور خورشید است ولی اگر در شرایطی قرار دارید که قادر به دریافت نور کافی از خورشید نیستید بهتر است از منابع غذایی حاوی ویتامین D استفاده کنید.
کلسیم نیز می‌تواند مقدار استرس و هیجان شما را کاهش دهد، برای این منظور می‌توانید مقداری توت (انواع توت‌ها) به ماست خود بیافزایید و آن را به عنوان صبحانه میل کنید.

شکلات تیره

شکلات نه تنها طعم خوبی دارد بلکه می‌تواند روحیه و خلق و خوی شما را بهبود بخشد.
شکلات هر چه تیره‌تر باشد دارای خواص بیشتری است. مصرف تکه چهارگوش کوچکی از شکلات تیره می‌تواند باعث شود مغز اندورفین آزاد کند و موجب افزایش سطح سرتونین شود.
طی یک تحقیق اخیر به ۳۰ نفر مقدار ۴۰ گرم شکلات تیره به طی ۱۴ روز داده شد. نتایج نشان داد که این افراد هورمون استرس کمتری در بدنشان تولید شده و مقدار هیجانشان نیز کاهش یافته است.

نظر شخصي من نسبت به موضوع

من خودم بشتر موز دوست دارم بعدا ماست و شكلات هم كه محشر دوست دارم...و هي به هي ميخورم
ترجمه اين مقاله
There are certain foods that boost mood and morale of their use are described in section 6 of them made it. 

Sardine 

Studies have shown people who eat more omega-3 deficiency from other people who are suffering from poor morale. 
Omega 3 fatty acids found in fatty fish such as salmon and sardines, make up a large part of the brain tissue. 
About 60 percent of the dry weight of the brain is composed of fat, about 30 percent of the omega-3. 


Banana 

Bananas contain tryptophan, an essential amino acid important and vitamins A, B6, fiber, potassium, phosphorus, iron and carbohydrates. 

Since tryptophan is able to increase the amount of serotonin in the body to treat various diseases such as insomnia, depression, and even emotions of anger is also effective. 
Bananas because they contain potassium intake as a healthy snack for people with severe Astrs·has are useful or have been exhausted. 

Spinach 

If the body is deficient in vitamin B patients, leading to poor morale and temper tantrums are a low amount of vitamin B in the body that can actually inhibit the production of serotonin. 
By eating leafy green vegetables like spinach and broccoli can help to increase the level of vitamin B in your body. 

Water 

Essential duties and functions of the regulatory body needs water. 

Yogurt 

Vitamin D deficiency can cause many health problems including depression, osteoporosis, heart disease and cancer. 

The amount of calcium can reduce your stress and excitement, for this purpose, you can put some berries (any berry) to add it to your yogurt and eat it as breakfast. 

Chocolate 

Chocolate not only tastes good but also can improve your mood and mood. 
What is a darker chocolate is more properties. Use a small square piece of dark chocolate can cause the brain to release endorphins and serotonin levels are increased. 
During a recent study of 30 subjects were given 40 grams of dark chocolate to 14 days. The results showed that their bodies produce fewer stress hormones and also reduced the amount Hyjanshan.

موضوعات: سرگرمی

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نام : ایمیل :
کد امنیتی :
تصویر كد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
ثبت کد :



خريد آرايشي بهداشتي
امروز : چهارشنبه, 27 فروردین 139316-04-2014 18:33:30
برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان کلیک کنید
كليك كنيد الان كليك كنيد الان برای خرید عینک لوکس کلیک شود
X بستن
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های جدید 2014
X بستن
جت روم فلفل